TRENDING: Ako som si usporiadala hlavnú knižnicu Read More

TRENDING: Online marketing – Tvorba zarábajúceho webu Read More

TRENDING: Ako si finančne prilepšujem na materskej dovolenke Read More

TRENDING: TIP na darček pre skalných filmových fanúšikov Read More

03/11/2020

RECENZIA – Crash Bandicoot It´s about time je tak trochu HARDCORE

Dnešní ľudia okolo tridsiatky a o niečo mladší si iste pamätajú to čarovné obdobie, keď sme sa vrátili domov zo školy, zasadli sme so súrodencami, poprípade rodičmi pred televíziu a v napätí sme očakávali reláciu Maxihru, ktorá išla buď pred, alebo po Divokom anjelovi. Teraz si presne nepamätám, v akom poradí presne. Každopádne to bolo asi to najčarovnejšie obdobie – aspoň, čo sa môjho detstva týka, keď sa na nás usmievali z obrazoviek Andrej Bičan, Dagmar Dianová, Lucia Siposová, Peter Gecík či Danica Jurčová. Je až neuveriteľné, keď si uvedomím, že som vtedy mala len 8 rokov!!! Teda aspoň v začiatkoch vysielania tejto legendárnej relácie.  V tomto článku by som sa s Vami chcela podeliť o svoj názor na nového Crasha – It´s about time.

Deň, keď som sa dozvedela, že sa na Playstation chystá nový Crash, som mala predčasné Vianoce, a dovolím si povedať, že nielen ja, ale veľa fanúšikov, ktorým sa spája s touto legendou detstvo. Len si tak brázdim internetom a zrazu na mňa vyskočí táto novinka. Hneď píšem sestre, že si to určite kupujem a nech si príde ku mne zahrať, že si zaspomíname na “staré dobré časy”. Samozrejme, že sme sa obe tešili ako šialené. Niežeby som sa počas materskej dovolenky nudila, ale myslím, že ten päťminútový level – aspoň som si tak myslela – ma počas spánku dcérky nezabije a aspoň sa trošku vyventilujem. No na moje prekvapenie to nebolo také jednoduché, ako som očakávala, a myslela si, že to dohrám behom jedného dňa – vtipné.

Človek by ani neveril tomu, čo ešte dokážu v hre vymyslieť. Nečakala som, že tam bude toľko zmien a tak veľmi zmenená úroveň náročnosti. Veď si zoberte, že ja som to hrala v puberte, moja sestra o šesť rokov mladšia a druhá o šesť staršia. Tak keď sme dostali na Vianoce playko, ešte len jednotku, tak sme začínali práve s Crashom a mali sme ho prejdeného celkom skoro… Teda, musím sa priznať, že aspoň tú tretiu časť. V jednotke sme sa dostali po ten most, ktorý nevieme prejsť doteraz a v dvojke sme skončili tiež niekde v polovici. Trojku sme však mali perfektne zvládnutú. Naivne som si teda myslela, že by mohla byť jednoduchá aj táto nová časť. Dostala som sa asi tak na druhý ostrov – tretí level. A teraz poďme k tomu najpodstatnejšiemu.

Málokedy sa stáva – aspoň z môjho pohľadu – že hra skutočne zdvihne svoju úroveň o dvesto percent – a Crash teda skutočne riadne prekvapil. Nielen, čo sa týka náročnosti, ale aj grafiky či nových nápadov. Kto by si bol pomyslel, že sa to dá takto pomeniť a brutálne vylepšiť. Na jednej strane som nadšená, na druhej však sklamaná, že to nie je taká tá pravá hra pre deti, a podľa mňa je to náročné aj pre ostrieľaného gamera. 🙂

Čo ma najviac prekvapilo, sú práve tie nápady, ktoré som nečakala, že by mohli ešte vymyslieť a zdvihnúť tak úroveň už aj tak dosť úspešnej legendárnej hry. Páči sa mi nápad s horiacimi škatuľami, dĺžkou levelov (aj keď to je možno len môj pocit, keďže mi to tak dlho trvá prejsť jeden), úrovňou náročnosti, vymazávaním jednotlivých ostrovčekov a ich znova objavovaním pri preskakovaní, bonusovými levelmi (nielen klasickými), ale tiež takými, ktoré dostanete za to, že ste sa dostali po “peniaz”, ktorý dostanete, keď ste sa ešte ani raz pri prechádzaní levelu nezabili a vezmete si ho, a môžete si tento bonus zahrať a vyzbierať tam milión ďalších škatúľ s jablkami. A o bossoch nehovorím. Ten pocit, keď si pri Crashovi musím zapnúť gameplay, aby som vôbec vedela, ako bossa poraziť.

Okrem zmienených škatúľ, ktoré horia a ďalších skvelých nápadov, ako túto hru vylepšiť, by som vyzdvihla preskakovanie na lanách, tréning vlastnej sústredenosti, lebo čo i len na minútu odvrátite zrak, tak už sa vám nepodarí ísť ďalej, lebo narazíte pri preskakovaní na lane do nejakej výbušniny či steny. Naším cieľom so sestrou bolo vždy vyzbierať všetky tie bonusové diamanty, napríklad tie strieborné, ktoré ste dostali za vyzbieranie všetkých škatúľ. V trojke sa nám to úspešne darilo, v niektorých prípadoch aj v jednotke a dvojke, avšak v tomto je to takmer nemožné… Tie škatule sú totiž tak usporiadané, že nie vždy sa vám ich podarí vziať. No ale aj tak tomu dávam veľké plus, pretože to aspoň nie je úplne to isté, čo to bývalo predtým. V tomto prípade inak tie strieborné diamanty nedostávate len za vyzbieranie celého počtu škatúľ, ktoré sa v leveli nachádzajú, ale musíte ich hľadať aj na skrytých miestach. Čiže treba byť naozaj skutočne veľmi pozorní.

Hra je skutočne geniálna a tento článok budem časom aktualizovať, keď sa mi podarí dostať sa o trošku ďalej, lebo jednoduché to ani zďaleka nie je. A aký je vás názor na túto novú verziu legendárnej hry? Napíšte mi do komentárov. Skutočne ma zaujíma, čo na túto hru vravia iní.

About Author geekmom

Ahojte, volám sa Gabriela a mojimi veľkými koníčkami sú knihy, filmy, seriály a hry, čo naznačuje aj názov môjho blogu. Momentálne som na materskej dovolenke, a preto chcem svoj voľný čas nejako efektívne zúročiť. Preto som si založila tento blog a začala som sa zaujímať o online marketing.